czwartek, 13 grudnia 2012

Drewniana choinka i woskowe serduszka ;)

Święta coraz bliżej i przygotowania ruszają pełną parą. Także u mnie choć dzieciaczki co chwilę chorują i ciężko znaleźć czas na jakieś robótki ręczne ;( Choinkę z patyków widziałam gdzieś w internecie,ale nie pamiętam niestety gdzie, zapragnęłam podobnej,ale swoją pobieliłam.
 




 
 
No i zrobiłam też swoje serduszka z wosku. Robiłam je po raz pierwszy i teraz juz jestem mądrzejsza - najlepiej wziąść do tego jakieś stare naczynie, ja jednego o mało nie zniszczyłam. Z woskiem niestety nie jest tak łatwo i przyjemnie, choć może za którymś razem będzie juz łatwiej. Efekt jest jednak śliczny, przynajmniej dla mnie.
 









 

4 komentarze:

  1. Wszystko jest tak piękne,że aż trudno oderwać mi oczy.
    Gorąco pozdrawiam właścicielkę bloga.
    A.K :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne serca!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...też mieszkam na poddaszu...
    i też mam boazerię...
    Noszę się z zamiarem zamalowania jej...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też sie długo zbierałam, bo sie bałam. Naprawdę warto, zmiana jest niesamowita i w ogóle nie żałuję. Mało tego: teraz myślę o podłodze... Pozdrawiam

      Usuń