sobota, 8 grudnia 2012

Moje pierwsze świąteczne candy

Mój blog działa od niedawna i dopiero się uczę. Z okazji debiutu chciałabym sie z Wami podzielić takim drobnym candy. W prezencie jest bransoletka sznurkowa ze srebrnym zapięciem i srebrnym jabłuszkiem oraz kilka sztuk ozdób z masy solnej. Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału.







Zasady:
* należy wystawić komentarz pod postem
* na bocznym pasku swojego bloga umieścić podlinkowane zdjęcie
* dodac blog do obserwowanych
* osoby nie posiadające bloga moga brac udział dodając do komentarza swój adres mailowy

Będzie mi bardzo miło jeśli będziecie mnie częściej odwiedzać

Candy trwa do 18 grudnia

Zdjęcie do podlinkowania

13 komentarzy:

  1. Piękne cudeńka;-)Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, życzę Ci dużo radości i satysfakcji w prowadzeniu bloga. Wszystkiego dobrego!!! ;) Już linkuję.
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam sie :)
    efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dołączam się do kolejki :) A ponieważ dopiero zaczynam to zobaczymy jakie szczęście mają początkujący.
    Zapraszam do siebie. Banerek w bocznym pasku oraz blog w obserwowanych. A ja spieszę z uzupełnianiem blog zdjęciami swoich prac.

    Zapraszam:
    http://revi-art-hm.blogspot.com/
    revi.art.hm@gmail.com

    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również będzie miło jeśli dodasz mój blog do obserwowanych i będziesz również zaglądała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się w kolejce :) Będę Cię obserwować! :) Mam nadzieję, że znajdziesz czasem czas na blogowanie. Ja również zaczynam, choć bloga mam od kilku miesięcy, ale był 'martwy'. :P
    Będzie mi miło jeśli będziesz obserwowała mój blog, codziennie coś nowego, można śledzić moje postępy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    http://mjewelcrafting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie to wszystko takie piękne świąteczne, bardzo podobają mi się ozdoby z masy solnej, sama nic jeszcze nie próbowałam, z chęcią dołączam do zabawy :-) Zapraszam również na moje candy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och slicznosci tworzysz.Nie sposob pominac tak slicznego candy.Pozdrawiam serdecznie i zycze dluuugiego stazu w blogowym swiecie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się. Baner na uolinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.:)
    mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ustawiam się w kolejce :)
    dodałam baner i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się , banner na pasku bocznym ,
    dalliene.blogspot.com / dalliene@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią wezmę udział w zabawie ;) wszystkie warunki już spełnione ! a bloga na pewno będę odwiedzać, ponieważ świetne inspiracje można z niego czerpać ;) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń