poniedziałek, 21 stycznia 2013

Ymm, jabłecznik...

Wiem, że się przyjęło, iz z lodami jemy szarlotkę. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby nie spróbować tego z jabłecznikiem. I tak też zrobiłam. Pycha.




 
Z największą przyjemnością ogłaszam, że otrzymałam moje pierwsze wyróżnienie od Anny z Lecę w kulki.



Jest mi strasznie miło, zwłaszcza, że Anna prowadzi bardzo interesującego bloga, w którym dzieli sie z nami swoim światem. A wszystko pokazane przy pomocy pięknych i urzekających zdjęć.
Jest mi bardzo miło, ale też jestem trochę zawstydzona. Często odwiedzam Wasze blogi (nie zawsze pozostawiając ślad w postaci komentarza) i jestem pod ogromnym wrażeniem Waszych talentów. Wasze prace mnie inspirują, a komentarze dodają odwagi i podtrzymują na duchu, że jednak to co robię komuś się podoba.
Dziękuję raz jeszcze i z chęcią odpowiadam na zadane pytania:


1. Urlop...w kraju czy za granicą...?  Jak dotąd w kraju, ale może kiedyś...

2.Samolot czy statek...?   Samolot

3.Spacer czy leżak...?   Oj, leżak. Juz od kilku lat nie mam tej możliwości, bo dzieci mam za małe i nie mogę sobie poleżeć, ale w końcu przyjdzie taki czas, kiedy błogo poleżakuję sobie.

4.Dyskoteka czy samotna plaża...?   Samotna plaża... 

5.Bikini czy topless...? ;)  bikini ;)

6.Poranki czy wieczory...? wieczory (zwłaszcza długie zimowe przy ciepłej herbacie z ukochanym      M.)
                                                                   
7.Japonki czy szpilki...? japonki zdecydowanie...

8.Kawka czy Żubr...;) kawka - nie jestem amatorką piwka ;)

9.Hotel czy namiot...    No tu pewnie rozczaruję - hotel. Nie dla mnie spartańskie warunki glebowe w towarzystwie robaczków itp.
                                                                   
10.Z laptopem...czy abstynencja...? ;)  Abstynencja - jak wakacje to od całej reszty świata
11.Węgiel brunatny czy gaz ziemny...;) :):):)   gaz ziemny :)

Zasadą wyróżnienia Liebster Blog jest udzielenie odpowiedzi na zadane 11 pytań i wskazanie innych 5 blogów, które mają poniżej 200 obserwatorów (z wyjątkiem blogera, który nas wyróżnił)
Moje wyróżnienia wędrują do:

1. CLF by Nailla
2. AnyTHING
3. Bluszczem oplątane
4. Pracownia Jolanny
5. Pracownia której nie ma

Oto moje pytania dla Was:

1. Książka czy film?
2. Biżuteria srebrna czy złota?
3. Dom na wsi czy mieszkanie w centrum?
4. Jabłko czy gruszka?
5. Ulubione śniadanie to...
6. Obiad na słodko czy nie bardzo?
7. Nigdy nie...
8. Mini, midi czy maxi?
9. Lody o smaku...
10. Lubię gdy mój mężczyzna...
11. Ulubiony film...

Zajrzyjcie tam...









 

4 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :)
    Odpowiem niebawem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie u odwiedziny. To strasznie miłe! I takież niespodziewane, hehe. I tak cieplutko mi się zrobiło na serduszku. W takie mrozy to na prawdę super uczucie!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyleciałam zobaczyć co słychać...
    Poczytałam...jabłecznika skosztowałam...pycha :)
    Pozdrawiam...tylko zawstydzenia nie rozumiem...głowa do góry...może czas zmienić avatarka ?!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj slinka mi poleciała na widok takich słodkości :D na blogu juz sa odpowiedzi na pytania z wyróżnienia przyznanego przez Ciebie - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń