środa, 27 lutego 2013

Trochę tego i tamtego...

Z braku czasu ostatnio zaniedbałam trochę bloga, ale to nie znaczy, że nic nie robiłam - coś tam sobie podłubałam hi hi. Kilka dni temu dotarły do mnie zamówione u Dominiki zawieszki, więc muszę się pochwalić tymi cudeńkami.



Początkowo miały to być zawieszki do bransoletki, ale na razie - z braku weny - jedno serce trafiło na łańcuszek






Co jakiś czas próbuję nowe przepisy na bułeczki i chciałabym Wam polecić przepis z bloga Pracownia wypieków na błyskawiczne bułeczki.  Nie wiem jak Wy, ale ja potrzebuję dobrego przepisu, aby bułeczki zrobić rano, ale nie wstawać bladym świtem na wyrabianie ciasta. I to jest właśnie przepis idealny dla mnie, a bułeczki pycha, ja zrobiłam w proporcji 2/3 mąka pełnoziarnista do pszennej. Przepisu nie podaję- znajdziecie go na blogu.
Polecam





   Pozdrawiam  
Agnieszka

2 komentarze:

  1. Excellent goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're just extremely wonderful.
    I really like what you've acquired here, really like what you're stating and the way in which you
    say it. You make it entertaining and you still care for to keep it wise.
    I can't wait to read far more from you. This is really a terrific site.

    my homepage ... kanapy z funkcja spania

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi there! I understand this is kind of off-topic but I
    had to ask. Does running a well-established website such as yours take a large amount of work?
    I'm completely new to writing a blog but I do write in my journal daily. I'd like to start a blog so I
    can share my own experience and feelings online. Please let
    me know if you have any ideas or tips for brand
    new aspiring blog owners. Thankyou!

    Check out my site: kanapy z funkcja spania

    OdpowiedzUsuń