środa, 27 lutego 2013

Napis "Home"

Moda na litery trwa, więc ja również postanowiłam sobie jakieś zrobić. Nawet się sobie dziwię, że dopiero teraz się za nie wzięłam. Zaczęłam od masy modelarskiej (rozpoczęłam już też ze styroduru, ale nie wiem, kiedy skończę...) i jest to od razu napis.




Niektóre z Was zauważyły pewnie u mnie od jakiegoś czasu baner Grow It Yourself - jest to nowa idea, o której przeczytałam na blogu Pretty Pleasure. Trwa moda na rękodzieło, a teraz przyszła też kolej na zazielenianie - spróbujmy zazielenić przynajmniej nasz parapet. Ja niestety nie mam za dużo możliwości w moim mieszkaniu (za dużo skosów), a parapety w kuchni stale przesłonięte doniczkami, ale na pewno coś wymyślę i znajdę miejsce na jakieś sadzonki.

    Pozdrawiam  
Agnieszka


3 komentarze:

  1. Podoba mi się ten napis i...ta zielona idea :)
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw, this was an incredibly good post. Taking the time and actual effort to make a top notch article… but what can I say… I procrastinate a
    whole lot and don't manage to get anything done.

    Feel free to visit my web blog http://mysnipercashsite.com/shops-model-train-plate-hobist-best-choice/

    OdpowiedzUsuń